"Marketing na przykładzie"

Brak kategorii

Thai Touch +40% wzrostu rezerwacji w 30 dni

Czym jest Thai Touch?

To prawdziwy salon masażu tajskiego zlokalizowany we Wrocławiu.

Jarek Drzewiecki wraz ze wspólnikiem Mateuszem Białasem od początku mieli wizję oferowania czegoś więcej niż tylko masażu relaksacyjnego.

Dlatego zatrudnili Tanyę – rodowitą tajkę, która doskonale zna tajniki zdrowotnej części masażu tajskiego. 

Jakie było wyzwanie?

Thai Touch to młodziutki projekt. Jarek i Mateusz mieli nadzieję na ogromny wzrost rezerwacji poprzez system Booksy. 

Co dokładnie zrobiliśmy?

  • Przeanalizowaliśmy konkurencję i znaleźliśmy główny wyróżnik (USP – unique selling proposition), na którym oparliśmy komunikację
  • Napisaliśmy magnetyczny i mocno wyróżniający tekst reklamowy
  • Zadbaliśmy o dowody skuteczności w postaci mocno widocznych opinii
  • Stargetowaliśmy reklamę na osoby, które sporo podróżują i są zainteresowane sportem
  • Postawiliśmy na wysoką częstotliwość na małym regionie, aby zbudować świadomość marki 
  • Wygenerowaliśmy 2500 kliknięć reklamy oraz 850 przekierowań do systemu rezerwacji (BOOKSY) inwestując zaledwie 700 złotych
  • W ciągu 30 dni podnieśliśmy ilość rezerwacji o 40 %
  • Dodatkowo doradziliśmy w kwestii Google Moja Firma co wpłynęło na X wyświetleń firmy w ciągu pierwszego miesiąca

Co mówi o nas Jarek?

Spodobał Ci się wpis? Udostępnij go!